Τρίτη 17 Ιουνίου 2008

Βρες κάτι να γράψεις

Κάποιος μου είπε να γράψω ποίημα. Μου είπε να γράψω για αυτά που αγαπώ, γι’ αυτά που με έχουν κάνει ευτυχισμένη, γι’ αυτά που με έχουν κάνει να κλάψω. Δεν θέλω να γράψω για όλα αυτά γιατί δεν βρίσκω νόημα. Θέλω να γράψω για κάτι που θα ενδιαφέρει όλους. Ποιον ενδιαφέρει αν με στενοχώρησε η θεία μου η Κίτσα ή αν ο Κούλης με έκανε να κλάψω όταν στα οκτώ μας του ζήτησα να με αφήσει να κάνω ποδήλατο και μου είπε όχι; Δεν αγαπώ τα ποιήματα! Τα βρίσκω βαρετά. Πιφ! Θα μου έρθει η έμπνευση, που θα μου πάει;

1 σχόλιο:

ikd είπε...

@rania:

Λύση στο writer's block. Κλείστα όλα και έβγα έξω, στάσου κάτω από ένα δέντρο και παρατήρησε τον κορμό του, τις γραμμώσεις και τις αυλακιές του χρόνου πάνω του. Άσε τον χρόνο να κυλήσει σαν να μην υπάρχει.

Το moonshine επιτρέπεται :)

Ι.